سئو سايت سئو سايت .

سئو سايت

معرفي 5 ابزار رايگان و فوق العاده براي سئوكاران و وبمستران

ابزار اختصاصي جستجوي Google فارسي در نتايج تبلت

همان طور كه مي دانيد نتايج جستجو گوگل در پلتفرم هاي مختلف از جمله: موبايل و دسكتاپ و تبلت متفاوت خواهد بود اما به كمك ابزار اختصاصي جستجو گوگل شيك رنك فقط نتايج تبلت را با 100 صفحه از سايت ها مشاهده خواهيد كرد

كاربرد ابزار اختصاصي جستجوي گوگل فارسي در نتايج تبلت
كاربرد هاي اين ابزار براي هيچ وبمستر حرفه اي پوشيده نيست و در اينجا ما تنها به چند كاربرد عمومي آن اشاره خواهيم كرد
1- جستجو در نتايج تبلت به زبان فارسي
2- نمايش 100 نتيجه با 1 بار جستجو
3- بررسي دقيق موقعيت عبارات كليدي سايت در نتايج تبلت

لينك ابزار: https://chicrank.com/tablet.php


ابزار نمايش نسخه كش شده وب سايت در گوگل

اگر سايت مورد نظر شما كند است يا سرور سايت پاسخ نميدهد، مي توانيد با كمك اين ابزار به پيوند ذخيره‌ شده سايت خود در حافظه پنهان گوگل برويد.
ابزار نمايش آخرين نسخه كش شده وب سايت در گوگل كاري از شيك رنك بوده كه به شما نشان مي دهد كه خزنده گوگل آخرين بار، چه موقع از صفحات سايت شما ديدن كرده است و آخرين نسخه صفحات سايت شما را در حافظه و كش داده هاي خود دارد را به نمايش مي گذارد.

لينك ابزار : https://chicrank.com/cache.php


ابزار جستجوي در 100 نتايج گوگل

به طور كلي يكي از قابليت هاي بسيار مفيدي كه در شيك رنك فراهم گرده است حذف محدوديد جستجو در گوگل است.

در حالت عادي جستجوي گوگل فقط 10 نتيجه در صفحه اول گوگل براي كاربران قابل نمايش است اما با روي كار آمدن ابزار مفيدي جستجو در 100 نتايج گوگل كه شيك رنك براي شما طراحي نموده است از اين پس مي توانيد تنها با يكبار جستجو به 100 نتايج گوگل دسترسي داشته باشيد 100 نتايج فوق از 10 صفحه گوگل را بصورت كامل مي توانيد مشاهده و استفاده نماييد .

لينك ابزار : https://chicrank.com/search100.php


ابزار جستجوي تصاوير در گوگل و ياندكس و بينگ

به كمك ابزار اختصاصي جستجو تصاوير در گوگل - ياندكس - بينگ شيك رنك فقط نتايج تصاوير را با تعداد نامحدود تصوير از تمام صفحات سايت ها مشاهده خواهيد كرد

لينك ابزار: https://chicrank.com/img.php


ابزار بررسي جايگاه كلمات كليدي در نتايج گوگل

جايگاه عبارات كليدي سايت ، با توجه به اهميت بالاي آن جهت بررسي و رصد موقعيت وب سايت در نتايج جستجوي گوگل، وجود ابزاري دقيق و كاربردي و رايگان كه بتواند در كوتاه ترين زمان جايگاه و موقعيت عبارات كليدي سايت را ارائه دهد بيش از گذشته حس مي شد، بنابراين با فراهم شدن ابزار رايگان بررسي جايگاه كلمات كليدي نتايج گوگل در شيك رنك اين امكان فراهم گرديد است تا با روشي دقيق و شفاف وبمستران و سئو كاران و كارشناسان ديجتال ماركتينگ و سئو و عموم كاربران بتوانند در فاصله چند ميلي ثانيه به رصد كلمات سايت خود بپردازند.

لينك ابزار: https://chicrank.com/google-ranking.php


براي مشاهده ابزار هاي رايگان مفيد و كاربردي مورد نياز ديگر به سايت شيك رنك مراجعه نماييد.

منبع:chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۳:۲۴ توسط:hamed موضوع: نظرات (0)

معرفي محصولات سئو و ارتقا رتبه سايت شيك رنك

شما را به معرفي محصولات سئو و ارتقا رتبه سايت شيك رنك دعوت مي كنيم.

افزايش كليك گوگل ترندينگ

با هر Impressions (جستجو و نمايش) كليد واژه به همراه نام برند كليد واژه هاي ميزبان در گوگل ترند و به ليست پيشنهادات پر جستجو گوگل وارد خواهند شد. مزاياي ديگر سرويس خريد كليك گوگل ترندينگ عباتند از:
ترند شدن عبارات با نام برند در گوگل SERP
ارتقا رتبه كلمات كليدي اصلي
2 برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت
ارتقا جايگاه در گوگل
كمك به ارتقا رنك الكسا
قابل ثبت و رهگيري در سرچ كنسول گوگل و ALEXA
●ظرفيت برندينگ كه در ذهن مخاطب شكل گرفته و منجر به اعتمادسازي مي‌شود. ●اگر مي‌خواهيد برند شما در ذهن مخاطب ماندگار شود،كليك گوگل ترندينگ از بهترين روش‌هايي است كه مي‌توانيد از آن استفاده كنيد.

خريد كليك ارگانيك گوگل با نام برند (ترندينگ)


خريد ورودي گوگل

وارد ده صفحه ي آغازي گوگل خواهيد شد. اسم برندي كه به عنوان كلمه كليدي استفاده كرده ايد در كادر جستجوي موتور جستجو گر گوگل نمايان مي گردد، كه منجر به كنجكاوي افراد و كليك هاي متعدد مي شود. افزايش ورودي گوگل ارتقا رتبه سايت ها در صفحه برتر و آغازين گوگل مي‌شود. الگوريتم هاي جديد گوگل همواره به سايت‌هايي كه كاربران زيادي به آن ورود مي‌كنند بشدت اهميت مي‌دهد و آنها را در صفحه اول از رتبه بندي صفحات خود به نمايش در مي‌آورد.
●با گام هاي ملايم شروع كنيد و قدرتمندانه ظاهر شويد.

●قابليت انتخاب ميانگين Dwell Time و زمان حضور كاربر در سايت از 30 تا 250 ثانيه ●قابليت رايگان اسكرول صفحه و كليك تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت رايگان بازديد بازگشتي و بازديد تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت انتخاب نوع دستگاه بازديدكنندگان ● امكان انتخاب بازديد با IP ايران و خارج ●قابليت ثبت آمار و نمايش در google analytics و alexa

خريد ورودي گوگل شيك رنك


خريد كليك گوگل

سايتي در جايگاه پايين از نتايج گوگل است اما با سفارش سرويس افزايش كليك گوگل كاربران زيادي بر روي آن كليك مي كنند در واقع نرخ كليك و CTR سايت در مقايسه با جايگاهي كه داريد بالاتر رفته و گوگل با استفاده از الگوريتم RankBrain جايگاه و رتبه سايت را فورا ارتقا مي دهد. مثلا روزانه 2000 نفر كلمه كليدي سايت شما را جستجو كنند و فقط 5 درصد آنها يعني 100 نفر در نتايج گوگل بر روي سايت كليك كنند نرخ كليك و CTR سايت به 10 درصد افزايش مي يابد در واقع بازديدكنندگان ارگانيك سايت 2 برابر خواهد شد .

●با ارتقا CTR و رتبه گوگل، محصولات و خدمات خود را، بصورت رايگان به ميليون‌ها كاربر گوگل نمايش مي دهيد . ●قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحات سايت ●قابليت رايگان جستجو بازگشتي و بازديد 2 مرتبه از سايت ●قابليت انتخاب محيط جستجو موبايل يا دسكتاپ ●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي ●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa ●قابليت انتخاب ميانگين Dwell Time و زمان حضور كاربر در سايت از 30 تا 250 ثانيه ●سرويس كاملا ايمن و مورد تاييد گوگل بدون ريسك منفي براي سايت ●جستجو و كليك در 10 صفحه اول و 100 نتايج نخست در گوگل

خريد كليك گوگل شيك رنك


افزايش بازديد سايت

تأييد شده است كه Google از داده هاي Google Chrome براي تعيين تعداد افرادي كه از سايت بازديد مي كنند (و چند بار) استفاده مي كند. سايت هايي كه افزايش بازديد مستقيم زيادي دارند احتمالاً سايت هاي با كيفيت بالاتر در مقابل سايتهايي هستند كه خريد بازديد سايت بسيار كم تري دارند. بازديد هايي كه بصورت مستقيم به سايت شما منقل شود را Direct Traffic يا ترافيك مستقيم مي گويند. به عنوان مثال اگر شما درون مرورگر خود سايت chicrank.com را وارد كنيد اين نوع بازديد مستقيم خواهد بود.

زمان ماندگاري انتخاب از ♻️30 ثانيه & 250 ثانيه♻️ - كسب تدريجي جايگاه برتر position - ارتقا مستقيم رنك الكسا ايران و جهاني - ارتقا تدريجي نرخ پرش و بهبود بانس ريت - كسب امتياز و بهبود شاخص هاي تجربه كاربري و بهبود ميزان رضايت مندي سايت از الگوريتم رنك برين گوگل

خريد بازديد سايت شيك رنك

براي سفارش محصولات به سايت شيك رنك مراجعه نماييد .
منبع :chicrank.com



برچسب: سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۵:۰۴ توسط:hamed موضوع: نظرات (0)

ريتارگتينگ در تبليغات گوگل چيست؟

ريتارگتينگ به چه معناست؟ اگر در ميان وب گردي هاي خود با اين لغت و همچنين ريمارگتينگ مواجه شده ايد، قطعا اين سوال را از خود پرسيده ايد. اين لغات مفاهيمي جديد در چارچوب گوگل محسوب مي شوند.

ريتارگتينگ چيست؟
اگر فروشنده اي آنلاين هستيد، يعني داراي سايتي هستيد كه كالايي يا خدماتي را عرضه مي كند، قطعا از اهميت تبليغاتي كه افراد را به سايت شما هدايت مي كند آگاه هستيد. ورود كاربران جديد به سايت شما، به معناي بالاتر رفتن بازار مخاطبين شما و امكان فروش بالاتر در بلند مدت است.

ورود كاربران از طرفي نيز باعث بالاتر رفتن رتبه و امتياز شما در گوگل هم مي شود. اما اگر افرادي به سايت شما آمدند و صرفا چرخي در آن زدند و بعد خارج شدند، بدون اينكه خريدي انجام دهند تكليف چيست؟ افرادي كه احتمالا ديگر هيچگاه به سايت شما، مراجعه اي دوباره نخواهند داشت.

آمارها نشان مي دهد كه ۹۷% از افرادي كه از يك سايت بازديد مي كنند، بعد از خروج از آن سايت، ديگر هيچگاه به سايت بازديدشده بر نمي گردند. اما اگر امكاني وجود داشته باشد كه كارت دعوتي براي اين افراد بفرستيد چطور؟

 

ريتارگتينگ آب رفته را به جوي باز مي گرداند
ريتارگتينگ دقيقا همين كار را مي كند؛ به اين معنا كه وقتي فردي از سايت شما در گذشته بازديد كرده، در وب گردي هاي بعدي خود در سايت هاي ديگر، پيامي از طرف سايت شما دريافت مي كند كه او را دوباره دعوت به بازديد و خريد از سايت مي كند.اين كار با استفاده از گوگل ادز (Google Ads) و البته برخي از ديگر سكوهاي تبليغاتي انجام مي شود. بر اين اساس مي توان ريتارگتنيگ را هدف گذاري مجدد تعريف كرد.

مكانيزم كاري اين فرايند چگونه است؟
وقتي كه قصد خريد پوشاك داريد سعي مي كنيد به فروشگاهي مراجعه داشته باشيد كه در مورد قيمت يا كيفيت محصولاتش اطمينان داريد. هدف گذاري مجدد هم بر همين منوال عمل مي كند. به اين ترتيب كه در بازه هاي زماني مشخص (بعد از خروج فرد از سايت)، پيام هايي حاوي تبليغ كالايي مشابه كالايي كه فرد در سايت مورد بحث مورد بازديد قرار داده را براي فرد نمايش مي دهد.

اين كار، يعني تبليغ و معرفي در بازه هاي زماني مشخص، باعث مي شود كه رفته رفته، كاربر مورد بحث با نام سايت و آگهي هاي آن، آشنايي ذهني پيدا كند و اين امر زمينه اعتماد كاربر به سايت را فراهم مي آورد.

قانون نانوشته اي در بازاريابي و فروش وجود دارد؛ مبتني بر اينكه مشتريان پس از ۷ بار تبليغ و معرفي كالا، تصميم خود در مورد خريد را نهايي مي كنند.
وقتي كه كاربري يكبار به سايت شما مراجعه داشته، پس احتمالا علاقه اي ضمني به محصولات شما داشته است، هدف گذاري مجدد با يادآوري دوباره محصول، كاربر را كه احتمالا در مورد خريد مردد هست را ترغيب به خريد مي كند.

تبليغ هدفمند، نقطه تمايز اين روش
مشخص است كه تبليغات در ميزان فروش يك محصول، تاثير مستقيم دارد. اما تفاوت تبليغ در گوگل بنا بر شيوه هدف گذاري مجدد آن است كه تبليغ كالاي شما براي كسي ارسال مي شود كه قبلا علاقه اي به محصولات شما نشان داده است.

چه زماني بايد از اين روش استفاده شود؟
مشخص است كه زماني بايد از اين روش استفاده شود كه سايت شما سطحي از بازديدكننده را داشته باشد. مثلا موقعي كه سايت در اوايل فعاليت خود است، بازديدكننده ي چنداني ندارد كه بتوان آنها را مورد تعقيب قرار داد.

بهترين موقع استفاده از اين روش، زماني است كه كالايي پرفروش داشته ايد .مثلا كالايي كه در بازار اصطلاحا مد شده، به اين صورت ضمن ايجاد فرصت براي تبديل يك بازديدكننده به خريدار، مي توانيد امكان تبليغ بين خود مشتريان را هم افزايش دهيد.

 

تبليغ كالاي جديد: وقتي كه كالايي جديد را در فروشگاه و تبع آن سايت خود عرضه كرده ايد هم استفاده از اين روش مي تواند بسيار كمك كننده باشد.

اعتماد سازي: بيشتر افراد براي اينكه به نقطه خريد برسند بايد حس اعتماد پيدا كنند. اعتماد زايده آشنايي بيشتر است و وقتي كاربري هر بار با نام سايت شما و محصولات برخورد داشته باشد به تدريج، چشمانش و ذهنش با اين نام و احتمالا برند خو مي گيرد و اعتمادش جلب خواهد شد.

آمارهاي گوگل نشان مي دهد كه ادغام ريتارگتينگ با ديگر امكانات تبليغاتي مي تواند تا ۵۰% در بهبود فروش كمك كننده باشد.

تفاوت بين ريتارگتينگ و ريماركتينگ

از آنجا كه در مبحثي ديگر به بحث ريماركتينگ پرداخته شد، و از آنجا كه هر دو اين مباحث به هم شباهت هاي زيادي دارند لازم است در مورد تفاوت آنها با هم توضيحاتي ارائه شود.

هدف گذاري مجدد (Retargeting) در مورد آن دسته از كاربراني اعمال مي شود كه وارد سايت شما شده اند، ولي بدون انجام هيچ كنشي از سايت خارج شده اند.اين نوع بازاريابي همانطور كه گفته شد با بواسطه تعقيب پيكسل ها يا كوكي هايي انجام مي شود، پيكسل ها و كوكي هايي كه بعد از خروج كاربر از سايت، او را دنبال مي كنند و آگهي هاي هدفمند را براي او به نمايش مي گذارند.

تبليغات ريتارگتينگ بواسطه شبكه google display و يا فيسبوك، به شما اين امكان را مي دهد كه به مشتريان بالقوه خود در چندين سايت دسترسي پيدا كنيد.

در حاليكه، هدف گذاري مجدد بواسطه شبكه هاي ثالثي چون display ads به كاربران دسترسي پيدا مي كند، ريماركتينگ از طريق ايميل اين كار را عملي مي سازد. به اين ترتيب، براي انجام فعاليت ريماركتينگ، به ايميل كاربر نياز داريد، چيزي كه در مورد هدف گذاري مجدد ديده نمي شود.

با اين حال، در بيشتر حوزه هاي تجاري، اين دو مفهوم به جاي يكديگر هم استفاده مي شوند و از هر دو به نام ريماركتينگ ياد مي شود.

نتيجه گيري

تبليغات ركن اصلي موفقيت هر فعاليت تجاري است. بدون معرفي محصول به مشتريان امكان رسيدن به فروش بالا وجود ندارد. اما در اين ميان شناسايي بازار هدف، يعني نقطه اي كه در آن، ميزان مشتريان بالقوه بالا مي باشد، بسيار تعيين كننده است. در واقع هر تجارتي بايد تبليغات خود را در دسته هاي جمعيتي ارائه دهد كه مشتريان بالقوه اي در بين آنها وجود داشته باشد. ريتارگتينگ دقيقا همين كاركرد را دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۹:۵۴ توسط:hamed موضوع: نظرات (0)